http://ead.blogg.se/

2009-03-09
18:09:10

<3

Den första gång jag såg dig var när jag satt och kollade på tv tror jag :) Det finns många som inte tror på "kärlek vid första ögonkastet", det trodde inte jag heller på förns den här dagen jag såg dig. Du cyklade förbi och jag blev heelt borta. Sen den dagen pratade jag om dig varje dag och min syster höll på att dampa på mig. Haha. men jag kunde inte rå för det, du hade fasnat i mitt huvud och du "lossnade" inte. Sen åkte du tillbaka till din mamma och jag trodde jag aldrig skulle få se dig mer... Jag försökte glömma bort men det gick inte. Varje kväll tänkte jag på dig, hade inte sätt dig så tydligt men så tydligt att jag förstog att du va den jag aldrig skulle glömma.. Och det gjorde jag inte heller, och kommer aldrig att göra det heller <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?