http://ead.blogg.se/

2009-06-28
20:23:15

ojojojo..
Hejsan!, och förlåt för dålig uppdatering..

Onsdag - torsdag
Menmen kan berätta lite om dom senaste dagarna.. I onsdags till torsdag va jag med Bästavän! :D Hade gryymt kul, som valigt då ;)♥ Sov i tält eftersom hon inte kan sova inne hos mig "/ med det va kul iaf! :D Kan läsa mer om det på Bästaväns blogg; amandaforsure.blogg.se Där det finns lite mer att läsa om och bilder ;)
Sen när hon hade åkt hem, på torsdagen åkte jag, Linda, Lisa, Mathias och Tommy till Örsundsbro och åt :)♥ 
Mysigt Mysigt.

Fredag
Gjorde typ inge speciellt.. xd

Lördag
Va typ ute hela dan :) Åkte vattenskidor för första gången, gick rätt så bra faktist måste jag ju erkänna :D(a). Åt på Fribergs golfresturang, tror jag det hette ? Bada från båten och lite annat :)

Söndag
Vakna typ vid 11 tror jag det va. Gick upp och satt mig vid poolen :) Eftersom det va så varmt så hoppa jag i tillslut... Stog typ på kanten i 10 minuter innan jag hoppa i xd. 22°c va det då :) Inte så varm kanske men det va rätt skönt :) Åkte ut med båten idag också, åkte vattenskidor och badade (a) Gick ner till Sånka där Lisa, Amanda, Jocke, Alex och Linus va :) När dom äntligen skulle bada så skulle jag hem och äta. Typist ? Aja, mu ska jag gå te stranden med vovvarna :)


 


byebye♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?