http://ead.blogg.se/

2009-07-11
21:08:47

Öregrund imorron då!
Hejsan! Ja, som rubriken säger så åker jag till Öregrund imorron :D Om jag inte hinner skriva något imorron så blir dethär det inge mer inlägg förns en vecka ungefär om jag inte har tillgång till dator.  Aja, packa klart ungefär mitt på dagen någonting (: Men det känns alltid som jag glömmt något när jag packar "/ Får väll hoppas att jag har fått me allt ;) Aa, har typ bara vart hemma idag och inte gjort något speciellt alls, vart med Lisa och träffat Amanda :D Hon kom och hämta sin cykel som dom inte fick in i bilen när vi hade cyklat till mig, så henne fick jag träffa idag också! :)♥ Nu lyssnar jag på musik´, kollar bloggar och lite allt möjligt! Har fortfarande inte fått svar av dom jag har mailat, tråkiga personer säger jag bara!  Men nu har jag inte så mkt mer att skriva.. så!
puussssssss♥




Kommentar:
#1: amanda

sv: ja , solen kan ju inte bara ta sommarlov sådär :( <333

2009-07-12 @ 00:47:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?