http://ead.blogg.se/

2009-07-31
00:29:25

Helsainborg dag 4 :)

Hejsan Bloggen! :D
Idag har vi inte gjort mke alls! Men det va nog för att att det va sånt pissväder när vi vakna... Men vi har iaf gjort chokladpudding, lämnat Jonatan på det där stället som han ska bo på :) Sen efter det gjorde Amanda och jag oss iordning för att gå på invigningen till Eskilscupen :)

Det blev också en till film idag, Fast idag blev det "Partik 1,5" :) Den hadla typ om Patrik som hatade bögar så kommer han till en foster familj och just dom två är det... Hen blir ganska bra vän med den ena killen efter ett tag men Sven hatar han till typ hela tiden.



 Nej, nu ska jag gå och sova, tror jag. Ska upp tidigt imorron, och hur det ska gå det vet jag inte men det får jag se då ;)
Puusss & Good nattttt♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?