http://ead.blogg.se/

2009-07-02
23:56:11

God kväll (a)
Kom nyss hem från Grönan! :D Har vart väldigt roligt! (a) Jag, Kevin och Jason åkte typ med färjan dit 20.05. När mamma och dom andra kom så hade vi bara hunnit åka Vilda musen, Jetline och gick i Lustiga huset. Lustiga huset (som inte är så lustit) är ju ett måste när man är på Grönan eller? (a) Aja, sen åkte vi lite annat men årkar inte skriva vad. Jaa, jag vet jag är lat och blablabla... När mamma och dom andra kom så gick vi och åt :) Eftersom vi var 7 stycken så fick vi typ möblera om där. Hehe. Men vi var faktist inte dom ända som behövde göra det, så.. Sen vid ungefär 11 så tog jag, mamma, Jason och Kevin gummibåten över och Bosse, Tony och Stellan tog en Taxi. Eftersom jag inte hade tid så tog jag typ inge bilder, menmen..


  
Pows♥


Kommentar:
#1: emma

tack detsamma =)

2009-07-03 @ 00:12:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?