http://ead.blogg.se/

2009-07-09
19:17:29

:@
Gaaaaah! Vad irriterad jag blir!! Jag har typ mailat 40.000000 pers från både blocket och eniro och ingen har svarat! Eller jo, en men det kameran va såklar såld redan!! Tanten som jag mailade för typ 3 dagar sen har hon svarat ? Nej! Jag blir så..ÅÅÅÅÅÅ. Liksom vad har man sin mail till om man inte tittar varja dag?!  Och liksom imorse när jag satt och mailade till dom jag tyckte verka bra så tänkte jag att någon av alla dom här sakerna borde ju svara. Okej, dom som jag mailade till imorse förstår jag att dom kanske inte har svarat men dom sen igår och i förgår och i förförgår?? Dom borde ju iaf ha svarat? Aja, nu ska jag inte sitta här och irritera mig på alla som inte svarar på mina mail...
pysss




Kommentar:
#1: amanda

haha gud va jobbigt :o !? <33333



sv: haha ja det menade jag, vad smart du är :) <3333333333333333

2009-07-09 @ 21:50:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?