http://ead.blogg.se/

2009-07-27
22:47:55

Dag 1 i Helsinborg :)
Hej Bloggen!

Åkte typ halv 10 från Amanda :) Vi gick upp typ 8 eller något tror jag ?
Vi hann typ åka några mil innan vi alla 3 sommna (a) Asså, jag Amanda och Jonatan (Amanda's storebror) :) Vi stanna typ 3 gånger. På 2 mackar och en gång i Grenna. Stanna och köpte polkagrisar där :D Mumms! Amanda och jag köpte lakrits och smultron och Jonatan köpte tutti-frutti och blåbär typ :D Och Amanda tog värsta fuula bilden på mig när jag sov! ;o Hehe, bered dig på hämnd Amanda (6). Haha (a). Aja, när vi kom hit till lägenheten så gick vi upp med alla väskor och skit i typ 6 Trappor! :o Hemskt. När vi typ hade tagit upp allt vi behövde så typ duscha vi, Amanda först och jag sen :) Det är en såndär jobbig dusch som man måste vrida en såndär "ratt"  för att det ska bil varmt och en annan för att det ska bli kallt. Heelt sjukt. Aja, det är ganska fin också :) Sen när vi hade duschat så åkte vi och handla mat. Sen när den va klar, asså maten så platta Amanda klart mitt hår :) Och sen gick hon, jag och Mattias (Amanda's pappa) Ner till "stan" och kolla så att Amanda och jag kan hitta dit själva :D Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, kanske lacerdon, eller vad det nu heter (a) Men det skriver jag mer om imorgon iså fall :D
puussssss♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?