http://ead.blogg.se/

2009-07-07
20:57:50

09.07.07
Hejsan! :D Har typ kollat min mail varje gång jag har gått förbi datan idag (a) Förutom det har jag typ legat på berget och tråkat och så mycket mer har jag inte gjort.. Har typ kollat på blocket efter en bra kamera :) Hitta en som jag ville ha, kosta typ bara 1500:- eller va det va ;s Och det va ingen analog kamera! :D Blev typ glad när jag hitte en hyfsat billig som inte är analog. Annars brukar det bara vara anolog hit och analog dit. Blablabla. Blir så trött på det ordet! Hehe. Men men har typ handlat om Michael Jackson HELA dagen på 4:an! Aja har ändå inte tittat på det och tänker inte göra det heller! Många tyckte säkert att han va världens bästa men för mig va han som vilken artist som hellst. Aja hur som hels tänker jag lägga upp en bild på den jag vill köpa! :D


 Me love!♥



 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?