http://ead.blogg.se/

2009-02-26
17:36:01

På väg ner till Värmland ;D
Hejsan =) Just nu är jag påväg ner till Värmland =) Gick från skolan typ halv 12, hade tänkt ta 12 bussen men då går det ingen 12 buss! Jag har alltid en sån himmla tur, tycker jag -.-' men men när mamma, John och Stellan kom och hämta mig vid til så skulle vi först åka till "Gennan" en snabbis.. Och den här gången så blev det inte en lång stund..som det brukar bli. haha. men iaf när vi hade åkt en bit så stanna vi för att äta, och sen, nästa gång vi stanna så gjorde vi det vid hummelsta! Där det finns typ världen största godis affär! ;o haha, kanske inte världen men den e stor iaf^. ^^. Och nu är vi typ 2 mil innan örebro :S
puss♥


 

Kommentar:
#1: amanda

haha där har jag vart flera gånger :D <3 asså godisaffären ..

2009-02-27 @ 15:52:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?