http://ead.blogg.se/

2009-12-15
16:11:06

slapp profilen! :D

Hej Hej :) Slutade två idag ist för fyra :) Eftersom vi inte hade någon profil (a) Hehe, och när jag gick ut genom dörren såg jag bussen åka förbi.. Så irreterad jag blev! :o Men men, sen stog jag och vänta på nästa buss som skulle komma 20 över ungefär men den kom fem över halv ist -.-' Hatar verkligen när det är halt och kallt ute! Men men, satt typ och lyssna på musik hela vägen och då tänkte jag inte på hur tråkit det egentligen är (a) Sen när jag kom till.. ja, där jag skulle gå av så va inte Stellan där och då fick jag stå där och vänta, fast det va typ några minuter bara (a) Hehe, och nu sitter jag på Genoratorgatan och har väääääldigt tråkit! Men ska typ gå och äta något nu... puss♥




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?