http://ead.blogg.se/

2009-12-19
15:51:02

p-a-n-i-k

Kom in för en stund sen :) Riktigt nice ut e ju (a) Hehe. Nej men nu börjar det bli mörkt och då orkar jag inte va ute :) Skit samma :) Jag har fortfarande inte köpt julklappar till alla och jag får verkligen panik! Till Mathias vet jag ju liksom vad jag ska köpa så et är lungt men till Bästavän! :o Har sån dålig fantasi så det är ju nästan omöjligt :( Men jag har lite olika saker som jag har och välja mellan (a) Men om du läser det här Amanda så måste du säga vad du önskar dig! :o ;) Mer har jag inte gjort idag :) Vart ute och kollat på film asså (a) Hehe, nu ska jag kolla klart på filmen och sen ska jag slå in lite julklappar :)
puss<33


Kommentar:
#1: amanda

jag önskar mig inget spec :D <3333333333333333

2009-12-19 @ 19:51:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?