http://ead.blogg.se/

2009-12-18
17:38:26

skansen med skolan

Hejhej. Kunde inte skriva något igår eftersom inte internet fungerade :( Men å andra sidan så hände det inte så mycke heller :)
Men men, idag va vi på Skansen med skolan. Eftersom vi skulle åka tåg så samlades vi i det där huset innan tåget, dom som bor i Bålsta förstår nog vad jag menar ;) Men där samlades vi iaf. Redan då frös jag lite men aja. Sen gick vi till tåget och lalala... När vi kom till stan så åkte vi buss till Skansen där det va svin kallt! När vi kom till det stället där vi skulle träffa den där guiden så va vi en halv timme tidiga så vi gick och kolla på nordiska djur ist (a) När vi gick för bi ugglornas "bur" så satt det en uggla och bara snurra på huvet! :o Fett läskit det va! Sen anföll den oss också ;o Sen när den där guiden kom så gick vi till helsingland eller vad hon nu kalla det för -.-'  Sen när vi äntligen va klara så åkte vi tillbaka till sergels torg och jag följde med till Pizza hut. Där satt vi typ hur länge som helst (a) Hehe, sen när klockan va typ halv ett så gick vi till centralen där vi skulle träffas igen. När vi kom tillbaka till Bålsta så va inte min buss där... sen som vanligt alltså.. Men tillslut kom den och jag slapp att frysa mer :) När jag kom hem så somna jag i soffan och sen så gick jag och dela ut jultidnings grejjorna som folket på gatan hade beställt ;) Så, det va typ min dag idag :)
puss!<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?