http://ead.blogg.se/

2009-12-14
18:01:52

2 days ;}

Hejhej! :) Han inte skriva någonting igår bara för att jag var och köpte julklappar och sen när jag kom hem så slog jag in dom och sen orka jag inte slå på datan (a) Hehe, men men nu har jag bara Stellan, Mathias, Veronica, Amanda och Rosalie kvart att köpa till :) Vad dom ska få vet jag inte exakt men jag hittar väll något :) 
Men idag då... Skolan sög! Jag höll på att frysa ihjäl och maten va äcklig.. Kan det bli mycke värre? Nej, tänkte väll det :) Men dagen börja iaf med kontakt tid, no, engelska, lunch, matte och sist språkval... Sen när jag kom hem så kolla jag på tv, åt och datan (a)   
puss<3


Kommentar:
#1: amanda

jag Amanda :o ? Jag vet inte vad jag ska köpa till dig :d vad önskar du dig (: ? <3333333333333

2009-12-14 @ 19:38:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?