http://ead.blogg.se/

2009-04-06
19:42:18

Najjs dag :D
Började att vi hade aas tråkit... Gjorde typ ingenting,, eller jo försökte laga en av alla fyra högtryckstvättar men det gick ju inte så bra :s. Sen när vi märkte att det typ va omöjligt så satt vi upp stuttsmattan ist :D gick mycket bättre ;) sen när jag va inne  och satt vid datan så ringde Mathias och sa att jag skulle byta om, till crosskläderna asså ;p När vi va påväg ner till Skadevi så mötte vi Woffe och hans kompis, dom skulle typ bara hem och hämta vatten(?) Men men när vi kom hem så skulle vi tvätta crossarna, det BEHÖVDES verkligen! ;o Det va typ värsta lerpölarna där nere i Skadevi, men det e ju bara kul! ;D Men när Johanna hade kommit halvvägs på sin cross så pajja högtryckstvätten -.-' Så Johannas blev nästan helt ren och min ser man fortfarande inte färgen är (a) Skit samma, när vi hade bytt om och allt det där så hoppade Johanna och jag stuttsmatta :D Det va kulit!

 
puss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?