http://ead.blogg.se/

2009-04-20
18:25:49

måndag
Tjosan ;D
Vakana typ vid tio över sex imorse men gick inte upp förns halv sju typ xd Gick upp och gjorde det jag alltid gör; klär på mig, sminkar mig, äter frukost och borstar tänderna (a) Första gången på läänge som bussen kommer INNAN halv! *förvånad*. Men men, när jag kom till skolan va allt som vanligt, nästan skulle egentligen sluta tjugo i två men fick sluta tolv ungefär, för att vi inte hade något språkval och NOn fick man gå hem och jobba ist :) Inna vi gick hem så hade Pati och Marcus jätte kul vid mitt skåp -.-' Pati gick runt och skrev "e+j" över allt typ och Marcus skrev "emelie älskar jocke" över hela mitt skåp!! ;o Jag säger bara en sak till er två, v i l k e n humor! ;o  men men
byebye ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?