http://ead.blogg.se/

2009-04-19
11:14:19

Igår,
-artondeapriltvåtusenåtta-

Tjosan ;D
Dagen igår blev riktigt kulig igår, åkte hem från Amanda vid typ två, eller jag skulle ta två bussen med det gick ingen så jag fick ta tre bussen ist :) Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, typ satt vid datan tills Lisa ringde och sa att jag skulle gå upp till Micke och Peggy, eftersom jag inte hade så roligt så gjorde jag det :) När jag kom upp dit så va vi typ ute och kolla när Micke, Woffe och Jocke fixa med crossarna sen efter det gick vi in. Där inne så gjorde vi typ ingenting, satt i köket och prata och typ en timme efter det så gick vi hem.. När jag kom hem så skulle vi äta och sen gjorde jag inte så mycket mer, försökte vara lite social med Mathias men han typ låg och sov -.-' Sen gick vi upp till dom igen. Då satt vi bara och kolla på tv och satt och prata, men det va rätt skojj :D Vi satt typ och kolla på Fast and furious, på norska!! ;o Gick hem kvart i elva, kom in, sa hej och gick och la mig xd  Sen vakna jag, eller ja vakna och vakna, Mathias kom och väckte mig vid ett tror jag det va, sen kunnde jag inte somna om, på grund av att Annika och Veronica typ sjöng opra ;o Ute hos Mathias sjöng Frida och Johanna singstar, och Mathais satt med hörselskydd xd Sen gick jag också ut dit vid två eller något sånt, satt där inne och kolla när dom andar sjön, men tillslut sjöng jag också(a) Gick in till mig igen vid tjugo i fyra men somna inte förns halv fem tror jag. Plus att Sölve (kisse missen) kom upp i sängen vid kl sex imorse ;o .Suck asså. Så imrse när jag vakna var jag typ Heeeeelt död xd Aja, nu ska jag gå ut och kolla om Mathias, Johanna och Frida är vakna ;D
byebye ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?