http://ead.blogg.se/

2008-10-14
17:11:17

Världens tråkigaste dag...
Hej, idag har jag haft det as tråkit! Slösat bort hela dan på skolan. Usch. Och sen när man kommer hem är det såklart jag som måste gå ut med hundarna, jag fråga Denniz om dom hade vart ute på promenad och då sa han ja, men sen fråga jag vart han gick, och då hade han gått till fotbollsplan! Som typ ligger 30-40 meter här ifrån!! Och det kallas promenad!?!?  Åååå, jag blir så irriterad! Det ända dom har gjort idag är typ att föst spela TV spel, och sen när dom har gjort det så går dom till datorn..... Asså vilket liv, datorn, tv, datan, tv osv. HELA tiden. Förutom när man har sakt till att dom ska göra nått annat... Asså man måste typ tänka åt dom ibland, eftersom att deras hjärna går åt till datan och tv.....Suck.

Förut när dom flytta hit tyckte jag att det skulla bli roligt, men imte nu längre...

Jippi, Olivia och Denniz ska bo här! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?