http://ead.blogg.se/

2007-09-12
15:06:25

Nästan vanlig skoldag...
Idag gick jag upp kl: 06.18.  Jag skulle igentligen gå upp kl 06.00 men jag årkade inte. Hihi. Sen när kl ver ungefär tjugo över 7.00 åkte vi till skolan, och där stog Olivia och vänta på mig för att hon skulle ge mig min ridväska. Sen när jag hade lakt in ridväskan i bilen körde mamma hem igen. Sen när skolan hade börjat hade vi först en liten samling och sen gick jag till idrotten. På jumpan hade vi fritt nästan hela tiden förutom i ca en halv timme, då lekte vi en lek som heter "palla äpplen". Sen gick jag och ducha. Men idag åt vi kl 10.20 (= det var den ända skillnaden och att vi gick och kollade på 5:orna när dom hade en uppvisning i slottet. Sen när vi kom till baka till skolan fick vi gå in i vårt rast-rum och måla färdigt på väggarna(=. Och efter det så slutade vi! (= 

Adiós♥       

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?