http://ead.blogg.se/

2007-09-15
14:12:29

Generatorgatan
Idag gick jag upp ungefär 09.00. Då gick jag upp och klädde på mig, borsta håret ocg åt frukost. Sen när klockan var ungefär 11.00 så ockte vi till Generatorgatan (bussgaraget till Sigbuss). Sen var vi där till ungefär 12.20 då ockte vi till soptippen i Märsta och slängde gammla datorer och annat skräp. När vi hade vart på soptippen åkte vi till Mcdonalds för att äta. Och sen gick vi in på IcaMaxi på Eurostop för att handla en present (Jonh skulle på kals), Men Stellan köpte kläder som han skulle ha på sig (dom hade lite stressigt). Sen åkte vi till baka till Generatorgatan och nu sitter jag bara och skriver, och mamma håller på med någonting där ute. Vet inte vad. =P

Vet inte om jag skriver mer ikväll men jag kanske gör det.

Puss & Kram



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?