http://ead.blogg.se/

2007-09-23
19:06:16

En vanlig dag......
Idag gick jag upp ungefär 08.00. Men jag låg kvar i sängen i typ en kvart eller en halvtimme. När jag sen gick upp kollade jag lite på TV. Sen klädde jag på mig och gick ut i garaget, där Mathias var. Sen skruvade jag ihop plast delarna till fiddyn (hade sruvat bort dom när jag skulle laga ena kåpan). Sen var jag bara i garaget och lite vid datan också. Idag var det också höst-städning i hela området. Fast det var bara Veronica som gick ner dit. Sen har vi bara vart ute,skulle igentligen kört lite fiddy men det var ingen som ville följa med..,=(. Sen gjorde vi mat, Lax med potatis och romsås. Och sen har jag inte gjort så mycket mer, förutom att plocka undan lite från matbordet och vardagsrummet, och nu sitte jag och skriver.




                                                                                         Puss & Kram♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?