http://ead.blogg.se/

2007-07-25
19:57:22

Onsdag 25/7
Idag var vi i lilla sandtaget igen. Fast idag var Tommy också, och Mathias förstås men han tog bilder på oss idag också. Men idag lärde jag mig att hoppa också=D Men jag lärde mig också att man måste upp och köra om man rammlar... Som jag gjorde,jag fick lite ont i handleden men det går nog över.  Men iallafall jag rammlade och hoppa upp igen,,, för om man inte gör det så blir man rädd och vill inte köra mer.  Och sen tog jag varvtid och jag fick 28.00 på första varvet och på andar fick jag 25.02. Och sen hoppa jag lite och sen åkte vi hem. När vi kom hem gorde Mathias pasta med gorgonsolasås. Jamjam!  Men sen när vi hade käkat åkte Johanna till Bålsta=(  Men sen kom Tommy till oss och åt pasta med  gorgonsolasås. När han var färdig så åkte vi upp til Micke för att vi behövde hjälp att laga min fiddy (bakbromsen är trasig). Men det gick inte att laga='(,, men det går ju att köra men det är bar lite jobbigt att man inte har någon bakbroms. Sen kollade vi på när Micke sågade bort stenar på hans tomt
(men diamantklinga). Efter ungefär en timme åkte vi hem igen, fast då hade pappa kommit hem. Sen åkte jag, Tommy och Mathias ner och hemmta gummibåten. 


♥ PözZ och Kram♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?