http://ead.blogg.se/

2007-07-27
13:03:08

Med Amanda
Idag vaknade jag ungefär 9.00. När jag klev ner från sängen kollade jag ut igenom mitt fönster, och såg att Mathias tog ner partytältet. Jag gick ut till honom för att hjälpa honom. När vi vár klara med partytältet så började vi tvätta huset på utsidan runt poolen. det tog nästan två timmat *puh*. Men det blev fint och det var huvudsaken=D. Sen kom Tommy ner till oss oh hjälpte till lite grann. Efter typ en timme komter killar för att titta på Mathias cross, och dom köpte den så nu har Mathias mer pengar men ingen cross. Sen var ag hemma typ en timme och hade inget att göra men då ringde jag Amanda och frågade om jag kunde va med henne, och det kunde jag =D. Då åkte jag med Mathias på moppen till Amanda (Mathias skjusa mig).  Sen när jag var hos Amanda gjorde  vi inte så mycket förutom att vi kollae lite på datorn. Sen kom hennes mamma  och sen gick vi och köpte godis=D Och gick hem efter det, och sen var vi hemma i typ 1½ timme. Sen åkte vi till Sånka och spelade minigolf. det gick ganska bra för mig men för Amanda gick det bra, tror jag iaf. Och när vi var färdiga fick vi en varsin glass.

 Här är några bilder på oss när vi spela.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?