http://ead.blogg.se/

2007-07-30
19:37:04

Måndag 30/7
Idag gick jag upp 10.05. Då gick jag på en gång upp ur sängen och släppte ut hundarna. Sen gick jag ut och rensa ogräs som pappa hade frågat mig om jag ville göra ( hade inget annat att göra). Sen gick jag till garaget och hjälpte Mathias, med olika saker t.e.x att ge honom saker om han behövde det.  Sen fortsatte jag med att ta bort ogräs. Men sen ungefär halv 5 kom mamma och hemta mig.... och det var kul för när jag kom till mamma så hoppa jag först lite stutsmatta och sen åt vi och sen klippte jag gräsmattan. =D
Men nu är jag med Moa (min kompis). 




♥Här är min enda och underbarste lillebror♥
 
(fast nu har han kort hår)

 PözZ & Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?