http://ead.blogg.se/

2007-07-28
19:23:14

Lördag 28/7
Idag har jag inte gjort så mtcket =/. Förutom att vi har vart på Yamaha center i Kallhäll. För att kolla på båtar. Det fanns många fina men vi ska nog inte köpa någon, tror jag. Sen innan vi åkte hem åkte vi till en Pizziria och åt, jag tog en pizza med tonfisk och räkor. Sen åkte vi hem. När vi hade vart hemma i typ 10 minuter åkte jag till lilla sandtaget och körde fiddy.=D  Men jg ficck inte köra så länge för att pappa, Veronick och Denniz skulle hem, då var jag också tvungen att åka hem =(. När jag kom hem tvätta jag av fiddyn en snabbis. Men nu sitter jag bara och kollar lite på datorn och har tråkigt.
 Önskar att Johanna var här!!! 


♥ PözZ & Kram♥

Kommentarer:

Tack gumman, saknar dig med =)
Jag kommer till er på tisdag efter jobbet, om Mathias vill det såklart. Puss<3<3

2007-07-28 @ 21:45:19
#2: sofia & nattis

du är så taski mot amanda. hon lär dig jäte många saker och såm tack så skrivär du om nån annan person. fett taskit! tex : önskar att johanna var här!!!
du borde skriva lite om amanda okkså. för hon har jort alt för dig.

2007-07-31 @ 10:56:14
#3: sofia&nattis

eller ja tror at hon jort allt för dig...eller hon skrivär iaf mykket om dig

2007-08-01 @ 08:33:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?