http://ead.blogg.se/

2007-07-24
18:30:21

FIDDY IDAG

Hej, idag har jag kört fiddy med Johanna (Johanna körde cross). Vi var nere vid sandtaget vid Skokloster kamping. Mathias (min bror) var också där,, men han tog kort på mig och Johanna.=) Och efter att vi hade kört en lite stund så kom Micke, Jacki och Tommy  ner (våra grannar) . Sen efter det körde vi lite till där nere och Mathias tog tid på Johanna hur fort hon körde på ett varv,,, och hon körde 21.05 som snabbast=D

Men nu kommer det lite bilder på när vi körde! =D




Här är Micke och Jacki på Fiddyn.




♥PözZ & Kram♥
              


Kommentar:

Tänkte bara påminna dig om att jag körde på 21.02 (med mattes cross) den dagen =) *stolt*
Puss gumman<3

2007-07-28 @ 21:40:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?